Lilypie Third Birthday tickers

نی نی جون جونی ما

Friday, December 29, 2006
و اما ...
درباره خودم:
من 26 سالمه و همسر خوبم 30 سال داره. اسفند 80 با هم عروسی کرديم والآن يک نی نی 8 هفته ای تو دلم دارم. فعلاً هردومون دانشجوی رشته برق هستيم و انشاء ا... شوهرجان تا چند ماه ديگه قصد داره دفاع کنه.
از نی نی جون جونيمون بگم که تا اينجا نی نی خيلی ماهی بوده و اصلاً از ويار خبری نيست. البته اين موضوع کمی منو نگران کرده. چون مامانم تو حاملگيش به شدت ويار داشته و من هم قاعدتاً بايد اينطور می بودم. برای همين، دائم فکرهای عجيب غريب مثل حاملگی خارج از رحم، حاملگی پوچ و... به ذهنم می ياد . اصلاً هم نمیدونم ربطی به ويار دارن يا نه ولی خوب من همه رو به هم ربط می دهم . درضمن بازم به دليل نداشتن ويار کلاً يادم ميره که يک نی نی دارم و نبايد چيپس، پفک و شکلات بخورم و به جای اينها بايد روزی چند تا ليوان شير و... خورد. البته فکر کنم با اولين سونوگرافی همه اين مشکلات حل بشه. برامون خيلی دعا کنيد.

10:00 PM -- مامان
1 Comments:
  • At December 9, 2010 at 2:34 AM, Anonymous sahel (persian cat) said…

    سلام.می دونم که حتما مامان یه غنچه ی قشنگ هستید.به نظر من باید با بچه ها از چیزهای خوب و قشنگ حرف زد.نه از زشتی ها و شیطان.با مطلب "کودک و شیطان" به روزم.موفق باشی.

     
Post a Comment
<< Home
 
 
درباره وبلاگ


Nini joon jooni:نام
Home:
About Me:
See my complete profile

پستهای قبلی
آرشيو
لينک دوستان
لينک فک و فامیل
Template by
Isnaini Dot Com Webstats4U - Free web site statistics Personal homepage website counter