Lilypie Third Birthday tickers

نی نی جون جونی ما

Wednesday, February 14, 2007
استاد عزيز ما
هفته پانزدهم هم شکر خدا به خوبی داره تموم ميشه. فردا نوبت دکتر دارم. درضمن بايد آزمايش های 4 ماهگيم رو هم بدم. خدا کنه که مشکل خاصی نباشه. برامون دعا کنيد
آهان! راستی نی نی مون اين هفته اولين هديه شو گرفت. يک عروسک خيلی ملوس از طرف خاله جونش. مرسی خاله جون والبته عمو جون
مشکل الآن من پروژه و استادمه. اصلاً هيچ کاری نمی تونم انجام بدم. يعنی اصلاً حس انجام هيچ کاری رو ندارم. کم کم صدای استاد گراميم داره درمياد. يک ماه پيش رو رفته بود آمريکا. وقتی برگشته بود کلی شارژ بود. هی به خودم گفتم تا آلان خوشحال و خندانه بهش بگم که نی نی دارم، شايد عکس العملش خيلی شديد نباشه. اما جرأت نکردم. گفتم ميگه نی نی نداشتی چی بودی که حالا بخوای نی نی هم داشته باشی. يه کم صبر کنم، يه مقاله بدم دستش شايد اينو نگه. پيش خودم فکر کردم نزديکای عيد بهش ميگم بعد هم 2-3 هفته فرار. شايد تا برگردم آتيشش خوابيده باشه. خدا کنه عکس العمل خفنی نشون نده. هر وقت صحنه های اونروز رو تو ذهنم تصور می کنم کلی دلهره و استرس پيدا می کنم. خدا به خير بگذرونه. برام خيلی دعا کنيد.
5:06 PM -- مامان
7 Comments:
  • At February 20, 2007 at 9:38 AM, Anonymous Anonymous said…

    سلام مادر خانومي براي خودت و ني ني آرزوي سلامتي مي كنم
    راستي منم ني ني دارم الان 19 ماهه باردرام يه ذره از تو جلوترم .
    تو دوست داري بچه تون پسر باشه يا دختر؟

     
  • At February 20, 2007 at 11:52 AM, Anonymous Anonymous said…

    سلام. راستش قبل از اینکه مامان بشم میخواستم نینی مون حتماً دختر باشه. اما حالا نه، فرقی نمیکنه. فقط سالم و صالح باشه. البته فکر کنم چون بچه اوله خیلی فرق نمیکنه ولی از خدا می خوام که بالاخره یه دختر رو حتماً بهم بده;)

     
  • At February 21, 2007 at 11:05 AM, Anonymous Anonymous said…

    سلام ماماني . چقدر خوشحالم كه با يه مامان ديگه آشنا شدم. واي خداي من چقدر مامان توي اين وبلاگستون زياد شده . عزيزم حالا ني ني تون چي هست ؟
    اگه دوست داشتي تاريخ آخرين پ و تاريخ تولدت رو بگو تا برات بگم ني ني ت چيه . البته اگه خودت نمي دوني .

     
  • At February 21, 2007 at 3:04 PM, Anonymous Anonymous said…

    سلام ماماني . طبق حساب كتاب من ني نيت دختره .
    ولي توي اين روش يه درصد احتمال خطا وجود داره . توجه كن فقط يه درصدا.
    به محض اينكه معلوم شد ني نيت چيه لطفا به من هم خبره بده

     
  • At February 21, 2007 at 3:32 PM, Anonymous Anonymous said…

    سلام مامان خانومی
    منم تو هفته 18 هستم و در مورد استاد هم باهات هم دردم. من دارم رو پروژه فوقم کار می کنم و هنوز هم به استادم نگفتم. کلی هم استرس دارم. نی نی من پسره. من رفتم سونو البته مامان ایلیا هم درست پیش بینی کرده بود. امیدوارم که نی نی هامون سالم و سلامت باشند. من هم مثل تو اولش خیلی ویار نداشتم و همون فکرای تو رو داشتم. ولی بار اول و دوم که رفتم سونو یک کم خیالم راحت شد.
    امیدوارم این دوران را به خوبی طی کنی

     
  • At February 22, 2007 at 8:29 AM, Anonymous Anonymous said…

    سلام عزيزم.خوبي؟تازه وبلاگتو ديدم.نازي تو هم داري مامان مي شي؟كم كم همه بچه هاي وبلاگستان ني ني دار شدن.راستش وقتي ميام تو وبلاگايي كه منتظر يه ني ني خوشگلن بعدش تا مدتي حسابي به هم مي ريزم ولي بازم دوست دارم بيام.ولي از خوندن شاديهاي شما خوشحال مي شم.براي خودت و ني ني جونيت ارزوي سلامتي مي كنم.
    خيلي مواظب خودت باش عزيز دلم

     
  • At February 22, 2007 at 9:27 AM, Anonymous Anonymous said…

    سلام ماماني . پس تو از اون ماماناي دختر دوستي . اميدوارم كه پيش بيني منم درست از آب در بياد و تو جزء‌اون 99 درصد باشي. اتفاقا براي ريحانه حساب كرده بودم پيش بينيم درست در اومد.
    راستي ماماني جان كي ميري سونوگرافي ؟

     
Post a Comment
<< Home
 
 
درباره وبلاگ


Nini joon jooni:نام
Home:
About Me:
See my complete profile

پستهای قبلی
آرشيو
لينک دوستان
لينک فک و فامیل
Template by
Isnaini Dot Com Webstats4U - Free web site statistics Personal homepage website counter