Lilypie Third Birthday tickers

نی نی جون جونی ما

Tuesday, March 20, 2007
تب

یه چند روزه می خواستم بیام اینجا و از ماجرای مطلع شدن استادم از حاملگیم بنویسم، اما اصلاً نتونستم. میگن آدم از هر چی بترسه سرش میاد. همیشه خیلی نگران این بودم که نکنه تو دوران حاملگی مریض شم و مجبور بشم قرص و دارو بخورم. الآن 6 روزه که از این آنفولانزاهای اجق وجق گرفتم. سردرد و تب وحشتناک. آخر مجبور شدم اسیتامینوفن و آموکسی سیلین بخورم. تبم روزی چند بار به 39/5میرسه. دارم دیوونه می شم. نه به خاطر خودم، بلکه به خاطر نینی مون. همش میگم نکنه این تب های بالا و داروها باعث بشه نینی مون مشکلی پیدا کنه. از فکر و خیال دارم دیوونه میشم. تو رو خدا اگه تجربه مشابه یا راهنمایی تو این زمینه دارید برام بنویسید. خیلی نگرانم

در ضمن سال نو همگی مبارک. امیدوارم سال جدید سالی سراسر شادی و خوشحالی برای همتون باشه. موقع سال تحویل که گلهاتون رو دعا می کنید نینی ما رو هم یادتون نره ها! باشه.

پ.ن.1: دیروز مامان بابای بابایی برای سلامتی نینی مون شله زرد پختن. دستشون درد نکنه

پ.ن.2: تو این هاگیر واگیر و اعصاب خردی امروز صبح یک شاخه موی سفید توسرم کشف شد و اعصاب خراب بنده را خط خطی تر کرد. البته سریعاً طی يک اقدام متهورانه این شاخه از بیخ و بن قیچی گردید

10:23 AM -- مامان
4 Comments:
  • At April 5, 2007 at 3:41 PM, Anonymous Anonymous said…

    سلام . آخی حتما برای نی نیت دعا می کنم . امیدوارم سالم و صحیح به دنیا بیاد.
    سال نوتون هم مبارک

     
  • At April 6, 2007 at 9:14 PM, Anonymous Anonymous said…

    salam khanumi avalin bare umadam weblogetun...shoma ham mesle man nini darin...ama ninitun az ni ni man 5 haste kuchiktare...
    negaran nabashid...doa mikonam sahih va salem be donya biad...shad bashi khanumi va har che zudtar khub beshi...

     
  • At April 8, 2007 at 8:49 AM, Anonymous Anonymous said…

    سلام مامان خانومی خوبی؟ سال نو شما هم مبارک باشه. امسال واسه ما سال متفاوتی است. چون قراره یک نفر دیگه به جمعمون اضافه بشه. نگران نی نی هم نباس. البته من هم از این نگرانی ها دارم ولی وقتی بچه کوچولوها را توی خیابان می بینم می گم این همه بچه سالم و سرحال هستند چرا من باید نگران بچه ی خودم باشم. امیدوارم که نی نی شما هم صحیح و سالم باشه.

     
  • At April 14, 2007 at 2:20 PM, Anonymous Anonymous said…

    salam mamani,kheili shansi weblogeto didam,rastesh manam fek mikonam daram maman misham,emrooz mikham taze test bedam vali hameye alaemesho daram.khastam begam khanoomi ke man ye pezeshkam va faghat khastam khialeto rahat konam ke darohayee ke khordi hich zarari vase pesare golet nadashtan,faghat yadet bashe ke in roohiyeye ghavi va tavakole mohkame to va mosallaman moraghebat az khodete ke be gol pesaret komak mikone ta hame chish salemo ghavi be vojud biyad,movazebe khodat bash bazam be webloget sar mizanam

     
Post a Comment
<< Home
 
 
درباره وبلاگ


Nini joon jooni:نام
Home:
About Me:
See my complete profile

پستهای قبلی
آرشيو
لينک دوستان
لينک فک و فامیل
Template by
Isnaini Dot Com Webstats4U - Free web site statistics Personal homepage website counter